مامانا تا کی باید اروغ بگیریم پسرم دیگ خیلی سخت میزنه

۴ پاسخ

بنظرم تا قضیه کولیک هست باید بگیریم

تا وقتی بشینه تا6 ماه دختر از5 میشونش پسر از6 ماه

من از دوماهگی که کلا شبا اصلا دیگه آروغ نگرفتم،الانم شیر میخوره همین تا بلندش میکنم خودش میزنه

من دیگه از دو ماهگی نمیگیرم ب‌دنده میخابونمش وقتی بیداره خودش میزنه

سوال های مرتبط

مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی
مامان نیلرام مامان نیلرام ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی