تا کی باید اروغ بگیریم؟

۶ پاسخ

تا هروقت کامل وارونه شد خودش

من از دوماهی نمیگیرم، اگه بگیرمم‌ نمیزنه، واسه همین اهمیت نمیدم

پسر منم از۳ماهگی دیگه نگرفتم کمتر شده بود

ولا من هنوز میگرم

منکه نمیگیرم..خودش داشته باشه میزنه..فک کنم بچه شماهم که الان سه ماهس باید اینجوری باشه ..چون بچه من از سه ماهکی ازنطوری شد

تا ۶ ماهگی که به غذا بیوفتن. دخترم دو ماهونیمه هست خیلی بادگلوهاش کمتر شده

سوال های مرتبط

مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۱۰ ماهگی
مامان نیلرام مامان نیلرام ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی