خانوما تا کی باید آروغ بچه رو بگیریم

۴ پاسخ

من هنوز دارم میگیرم بچه راحت میشه با اینک غلت بزنه خودشو آروغ میزنع ولی منم میگیرم

تا وقتی خودش بتونه بزنه

ازوقتی غلت میزنن دیگ خودشون اروغ میزنن

من از دو ماه تمام ب بعد نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان نیلرام مامان نیلرام ۳ ماهگی
مامان چشم انتظار بچه مامان چشم انتظار بچه ۹ ماهگی