مامانا تا کی باید آروغ بگیریم؟

۹ پاسخ

والا من الآنم بیشتر اوقات میگیرم چون دل‌درد میگیره واقعا دیگه بهم ثابت شده چندباری نگرفتم طفلی نمی‌تونست بخوابه

منکه خیلی وقته نمیگیرم
خودش داشته باشه میزنه

تا وقتی بشینه یا روشکم خودش بیفته

فکر کنم تا ۵.۶ ماهگی که خودشون بتونن یکم تکون بخورن

چطوری شبا بغلش میگیری آروغ بزنه بیدار نمیشه؟

عزیزم میگی نصف شب هم بقل میکنی ک آروغ بزنه ؟ نیاز نیس
به سمت چپ بخوابونیش کافیه

تا وقتی ک بتونه بشینه و خودش اروغ بزنه

مگه میگیری ؟؟
۲ماه ب بعد دیگه خودش میزنه .نیاز نی

دیگه خودش غلت بزنه نیاز نیس بگیری

سوال های مرتبط

مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۸ ماهگی