آروغ بچه رو تا کی باید بگیریم🥴

۶ پاسخ

تا دو ماهگی گرفتم

اگررفلاکس نداره نگیر،دخترمن رفلاکس داره الان بایدبگیرم ولی موقع خاب شیرمیخوره دیگ‌نمیگیرم

دیگه ۳ ماهگی اینا لازم نیست دیگه

من تا 2ماهگی گرفتم دیگه نه

من ک دیگه نمیگیرم

من که نمگیرم

سوال های مرتبط

مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی