نه خب بگیری می زنه😂
نگیری هم باز خودش میزنه
میره روی شکم می زنه
یا وقتی که نشسته اگه بشینه
خودش میزنه دیگه
لازم بودنی خودش میزنه پسرم
والا منم تا هفته پیش گرفتم ،الانم رو شکم میره میزنه ولی چون رفلاکس داره بالا میاره 🥲
من میگیرم بعض وفتا چون خوشم میاد😂😂😅
نه دیگه خودش میزنه
نه بابا من از ۴ ماهگی دیگه نگرفتم خودشون تکون بخورن اروغ میزنن
تا وقتی. بشینه
من تادوماهگی
من از ۴ ماهگی دیگه نگرفتم وقتی بغلش میکنیم خودش یهو میزنه
نه بابا با این قد بچه را برداری آروغ بگیری آخه🙄
من الان گاهی میگیرم
همیشه نه
سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره
ن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.