خانم ها تا کی باید آروغ نی نی رو بگیریم؟؟

۶ پاسخ

تا وقتی که نشست

تا ۶ ماهگی

من تا ۲ماهگی گرفتم

من الان بلند میکنمش یا بغلش میگیرم اروغ میزنه

دیگه نمیخواد بلند شدنی خودش آروغ می زنه

من خیلی وقته نمیگیرم

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۸ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی