۲ پاسخ

من تازه چند روز میشه اروغ اش رو نمگرم یا خودشو بلند که مکنم اروغ میزنه یا خودش غلت میزنه اروغ میزنه

من از ۴/۵ ماهگی ک غلت زد دیگه اروغ نگرفتم خودش میزنه

سوال های مرتبط

مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان محمد نیکان مامان محمد نیکان ۱۵ ماهگی
مامان عسلچه🍭🍯🍫 مامان عسلچه🍭🍯🍫 ۱۳ ماهگی
مامان رادین کوچولو😘 مامان رادین کوچولو😘 ۱ سالگی
مامان آرن👶 مامان آرن👶 ۶ ماهگی