خانما تا کی باید اروغ بچه رو گرفت ؟

۵ پاسخ

من الانم ک الانه همچنان آروغ بچه هامو میگیرم
فک میکنم تا وقتی ک بیافتن ب غذا باید آروغشونو گرفت

خودش میزنه برا من

من که نمیگرم خیلی وقته از دوماهگی نگرفتم دیگه

من تا ۳ماهگی فقط گرفتم

من روزا میگیرم شبا نمیگیرم

سوال های مرتبط

مامان محمد نیکان مامان محمد نیکان ۱۵ ماهگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۸ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی