مامانا تا چند ماهگی باید آروغ بچه رو گرفت؟

۸ پاسخ

تا موقع ای که بشینه عزیزم

بتونه بشینه

۳ماهش شد دیگه نمیگیرم اروغشو

من از ۳ب بعد نگرفنم

من از وقتی غلت میزنه دیگه نمیگیرم

من خیلی وقته دیگه نمیگیرم البته رفلاکس داره فوری نباید آروغ بگیرم وقتی شیر میخوره باید تو حالت شیب دار نگهش دارم دیگه معمولا بعدش بلندش میکنم یا غلت میزنه میره رو شکم خودش آروغ میزنه

تا وقتی بتونه غلت بزنه

فکر کنم تا سه ماهکی

سوال های مرتبط

مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا ۱۴ ماهگی