تا چند ماهگی باید آروغ گرفت

۴ پاسخ

من بچم دیگه خودش میزنه

تا وقتی قشنگ خودش بیفته رو سینه و بتونه کمر راست کنه حدودا چهار ماهگی

من دو ماهه دیگه نمیگیرم چون دخترم رفلاکس داشت

تا وقتی بتونه بشینه

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا ۱۴ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۱۶ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🫀🥺 مامان آیهان👶🏻🫀🥺 ۵ ماهگی