تا چند ماهگی باید آروغ گرفت؟

۵ پاسخ

من تازگیا نمیگیرم خودش میزنه. ولی چون کولیکش هم بهتر شده نزنه هم اشکال نداره بنظرم

تا زمانی که بچه نتونه بشینه باید باد گلوش رو بگیرید

من تا الان میگیرم نمیگیرم نفخه بچم

تا وقتی کولیک دارن

تا شیش ماهگی میگن ولی تا چهار اوکیه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان اسرا مامان اسرا ۱۴ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۱۶ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🫀🥺 مامان آیهان👶🏻🫀🥺 ۵ ماهگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی