مامانا تا چن ماهگی باید آروغ گرفت؟؟

۸ پاسخ

تا وقتی ک بچه قشنگ بتونه بشینه .

معمولا تا ۴ ماه و ده روزه بشه
بعد از اون هم بلندش کنی خودش آروغ میزنه

تا ۶ ماهگی

من هنوزم میگیرم

من ۳ ماه اپل میگرفتم.. بعدش دیگ خودش اروغ میزد وقتی تو بغلم بود

من آخر ۳ ماهگی بود دیگه خودش نمیزد تو بغلم

پسر من کمکی ام میدم بهش یعنی غذا و پوره اینا همچنان آروغ میگیرم ۵ روز دیگه میشه ۶ ماه کامل اگه نیگرم اذیت میشه

تا وقتی غذا خور بشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🫀🥺 مامان آیهان👶🏻🫀🥺 ۵ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا ۱۴ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی