۷ پاسخ

تا ۶ماهگی

میگن تا وقتی غلت بزنه

من دیگه نمیگیرم

من تا ۳ماه و نیم گرفتم

تا وقتي خودش بشينه

من هنوزم‌میگیرم چون گاهی اوقات خودش نمیزنه دل درد میشه

۶ماه

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا ۱۴ ماهگی
مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی