من همین الانم آروغشو میگیرم ولی فرقش اینه ک هرچی بزرگ تر میشه اروغشو زود تر میزنه
من هنو دارم میگیرم ولی بعضی موقع ها خودش میزنه زودتر
۴ماهگی
میگن تا وقتی که به غذا میوفته.. یا میشینه..
من الا پسرم از ۴ ماهگی خودش آروغ میزنه نیازی نیس بذارمش رو شونه.. کمکی هم هنو. شرو نکرده..
من الان دیگه نمیگیرم خودش میزنه
۶ ماهگی😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.