سلام تا چند ماهگی باید آروغ بچه رو گرفت

۶ پاسخ

من همین الانم آروغشو میگیرم ولی فرقش اینه ک هرچی بزرگ تر میشه اروغشو زود تر میزنه

من هنو دارم میگیرم ولی بعضی موقع ها خودش میزنه زودتر

۴ماهگی

میگن تا وقتی که به غذا میوفته.. یا میشینه..
من الا پسرم از ۴ ماهگی خودش آروغ میزنه نیازی نیس بذارمش رو شونه.. کمکی هم هنو. شرو نکرده..

من الان دیگه نمیگیرم خودش میزنه

۶ ماهگی😐

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ ماهگی
مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 ۲ ماهگی