۸ پاسخ

مخصوصا پشت شیر خوابش میبره بیدارش نمیکنم

من یه ماه هست نمیگیرم. اذیتش نمیکنه دیگه

شش ماهگی

تاوقتی بشینن

من هنوزم گاهی میگیرم😶

غلت بزنه نیاز ب پیگیری بادگلو نیست . دوماه اول حساس تره

تا شش ماهگی

6ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ ماهگی