۴ پاسخ

من تا دو ماهگی گرفتم
دیگه نگرفتم
چون خودش میزنه

من دیگه اروغ نمیگیرم خودش میزنه😂

تا ۴۰ روزگی خیلی واجبه ...بعدش هم بگیری خوبه ولی از یه جایی به بعد اروغ دیر میزنند . یا مثلا یهو خوابیده خودش اروغ میزنه و ...

من هنوز میگیرم😅

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی