تا چند ماهگی باید آروغ بچه رو گرفت‌؟!

۷ پاسخ

تا وقتی بشینه
معمولا تا ۶ ماهگی

ببین دست و پا که بزنه خیلی وقتا باد معده میزنه دیگه یاد بگیرن کمتر نیاز به آروغ دارن ولی بگیر تا ۳- ۴ ماهگی حتی اگر باد معده بزنه

تا پایان ۶
که هم بتونه بشینه یکم
یا غلت بزنه رو شکم بیفته

تا 3ماهگی

تا زماني كه بتونه بشينه

تا وقتی خودش بتونه بزنه

هوف مال من دهنمو سرویس میکنه ولی عاروق نمیزنع🥲

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ ماهگی