یه سوال دیگه،تا چند ماهگی باید آروغ بچه رو گرفت؟

۴ پاسخ

وقتی بچه سینه خیز بره دیگه حرکت داشته باشه نیاز نیست چون اروغ گرفتن به خاطر اینه که بچه تحرک نداره

عمدتا تازمانی بشینه اما بعد 6ماهگی دیگه راحتی

میگن تا ۵ یا شش ماه

تا بچه بشینه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🩷🐣 مامان ماهلین 🩷🐣 ۲ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی