تا ۵ ۶ ماهگی
زمانی ک تقریبا بتونه بتونه بشینه اوکیه دیگ و نیاز نیست به اروغ گرفتن
تا دوماهگی دکتر میگه واجبه گلم به بعد نگرفتی اشکال نداره
من حوصله داشته باشم میگرم نداشته بلسم نمیگرم😅
پسر من از وقتی غلت میزنع دیگه خودش آروغ میزنع وقتی ب شکم میشه
من ک از اول اروغ نگرفتم 👩🍼🍼
من ک از اول اروغ نگرفتم 👩🍼🍼
تا۶ماهگی
تا وقتی بشینه
۶ ، ۷ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.