دوستان سلام تا چند ماهگی باید اروغ گرفت؟

۸ پاسخ

تا ۵ ۶ ماهگی
زمانی ک تقریبا بتونه بتونه بشینه اوکیه دیگ و نیاز نیست به اروغ گرفتن

تا دوماهگی دکتر میگه واجبه گلم به بعد نگرفتی اشکال نداره

من حوصله داشته باشم میگرم نداشته بلسم نمیگرم😅

پسر من از وقتی غلت میزنع دیگه خودش آروغ میزنع وقتی ب شکم میشه

من ک از اول اروغ نگرفتم 👩‍🍼🍼

من ک از اول اروغ نگرفتم 👩‍🍼🍼

تا۶ماهگی

تا وقتی بشینه
۶ ، ۷ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۸ ماهگی
مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی