مامانا آروغ بچه رو تا چن ماهگی باید گرفت ؟

۵ پاسخ

دکتر میگه تا پایان شش ماهگی

من تا۴گرفتم بعداون خودش آروغ میزنه

منکه از چهار ماهگی دیگه نگرفتم ،چون بچم خیلی بد خواب هست میترسیدم دست بزنم بهش ،تویه گهواره شیرشو میخوره میخوابه ،حتی بلندشم نمیکنم

۶

آخر شش ماهگی فک کنم

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍭🍯🍫 مامان عسلچه🍭🍯🍫 ۱۳ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان دل آرا... مامان دل آرا... ۱۴ ماهگی