تا کی آروغ گرفتن مهمه؟ تا چن ماهگی؟

۳ پاسخ

وقتی که بشینه دیگه نمیخواد خودش میزنه

تقریبا تا پایان ۶ ماه

اصولا میگن تا ۶ ماهگی
یعنی وقتی که خودش دیگه بتونه بشینه لازم نیست آروغشو بگیری

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🫀🥺 مامان آیهان👶🏻🫀🥺 ۵ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی