تا كي آروغ گرفتین؟

۷ پاسخ

یعنی واقعا از۴ماه ب بعدآروغشونمیگیرین

تا چهار ماهگی بعدش خودش میزد دیگه

تا دو سه ماهگی برام مهم بود

من هنوزم میگیرم،ولی وقتی خواب باشه نمیزنه،فقط یکم صاف نگهش میدارم شیرش یکم بره پایین

تا ۴ ماهگی دیگه نمیگیرم خودش میزنه شبم بهش شیر میدم ازش نمیگیرم

تا آخر ۲ ماهگی بعدش خودشون میزنن

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۱ ماهگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان دل آرا... مامان دل آرا... ۱۴ ماهگی