یعنی واقعا از۴ماه ب بعدآروغشونمیگیرین
تا چهار ماهگی بعدش خودش میزد دیگه
تا دو سه ماهگی برام مهم بود
من هنوزم میگیرم،ولی وقتی خواب باشه نمیزنه،فقط یکم صاف نگهش میدارم شیرش یکم بره پایین
تا ۴ ماهگی دیگه نمیگیرم خودش میزنه شبم بهش شیر میدم ازش نمیگیرم
تا آخر ۲ ماهگی بعدش خودشون میزنن
سوال منم هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.