تا کی باید آروغ بچه گرفت ؟؟

۸ پاسخ

منکه هنوز اروغشو میگیرم

بچه من رفلاکس داره هنوز میگیرم🤦‍♀️

من تا دو ماهگی

میگن تا ۶ ماهگی

تا وقتی بشیتهض

تا زمانی ک بتونه بشینه

من فقط دو ماه اول آروغش رو میگرفتم که اونم اصلا آروغ نمیزد
انواع و اقسام روش‌ها رو امتحان کردیم روزی یبار آروغ میزد

تا ۶ ماهگی زمانی که بچه میشینه

سوال های مرتبط

مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان محمد نیکان مامان محمد نیکان ۱۵ ماهگی
مامان عسلچه🍭🍯🍫 مامان عسلچه🍭🍯🍫 ۱۳ ماهگی
مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی