تا کی باید آروغ بچه رو گرفت؟؟

۱۰ پاسخ

پسر من الان دیگه بیشتر وقتا خودش میزنه

من هنوز میگیرم

من هنوز که میگیرم چون اذیت میشه

من از سه ماه به بعد نگرفتم

من از ۳ ماه دیگ نگرفتم خودش میزنه

من از ۳ ماهو نیم دیگ نگرفتم

من الان پسرم نزدیک ۶ماهشه نمیگیرم خودش میزنه

سلام کسی بوده بچش به پروتئین گاوی حساسیت داشته باشد

من هنوز میگیرم، هروقت خودش نشست تنهایی دیگه نمیگیرم

تا وقتی ک دیگه خودش وارونه بیفته حودش اروغ بزنه.. فکر کنم ۶ ـ۷ماهگی

سوال های مرتبط

مامان راسان مامان راسان ۱۰ ماهگی
مامان عسلچه🍭🍯🍫 مامان عسلچه🍭🍯🍫 ۱۳ ماهگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان 💙ساشا💙 مامان 💙ساشا💙 ۱ سالگی
مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی