من هنوزم میگیرم بااینکه غلت میزنه میاد رو سینه بیشتر وقتا خودش میزنه
تا وقتی بتونه بشینه
از ۴ماهگی نگرفتم
تا وقتی مستقل بشینه
منم تا دو سه ماهگی گرفتم فقط
من تا الان میگیرم دیگه خسته شدم بخدا
تا ۴ ماهگی
دیگه خودش اروغ میزنه وقتی غلت بزنه
سلام تا وقتی که بچه بتونه غلت بزنه
من تا دو گرفتم
من تا دو س ماهگی گرفتم دیگه نگرفتم
مناز ۴ دیگه نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.