سلام مامانا تا چن ماهگی باید اروغ نی نی گرف

۱۲ پاسخ

من هنوزم میگیرم بااینکه غلت میزنه میاد رو سینه بیشتر وقتا خودش میزنه

تا وقتی بتونه بشینه

از ۴ماهگی نگرفتم

تا وقتی مستقل بشینه

منم تا دو سه ماهگی گرفتم فقط

من تا الان میگیرم دیگه خسته شدم بخدا

تا ۴ ماهگی

دیگه خودش اروغ میزنه وقتی غلت بزنه

سلام تا وقتی که بچه بتونه غلت بزنه

من تا دو گرفتم

من تا دو س ماهگی گرفتم دیگه نگرفتم

من‌از ۴ دیگه نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان سامیار وسهیل مامان سامیار وسهیل ۸ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی