۲ پاسخ

صد گرم😐

عزیزم کلا از ۶ماه ب بعد خیلی کم اضاف میکنن. پسرم ۶ماهگی۹۵۰۰ بود الان نزدیک ۹ماهگی تازه۱۰ شده .
ب دکترش گفتم ،گفت از ۶ ماه ب بعد بیشتر انرژی صرف رشد اندامای داخلی میشه و وزن بچه استپ میشه تا ی مدت

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی