خانوما تا چند ماهگی باید آروغ بگیریم؟

۳ پاسخ

منکه خیلی وقته نمیگیرم،داشته باشه خودش میزنه

تا وقتی بتونه غلت بزنه

من از دوماهگی‌نگرفتم خودش هروقت معدش هوا داشته باشه میزنه

سوال های مرتبط

مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۸ ماهگی