مامانا تا کی باید آروغ بگیریم؟

۹ پاسخ

تا وقتی خودش بشینه

من هنوز روزا میگیرم وگرنه بالا میاره

من تا ۳ ماهگی دیگه بعدش خود پسرم هروقت بلندش میکردم آروغ میزد

از چهارماهگی که غلت میزد دیگه نگرفتم

من از ۴ماهگی نگرفتم

من از ۴ ماهگی نگرفتم خودش میزد

من خیلی وقته نمیگیرم دیگه مگه اینکه بخواد بخوابه آروغ داشته باشه بگیرم

مگه میگیری هنوز

تا وقتی غلت بزنه

سوال های مرتبط

مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۸ ماهگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی