تا وقتی خودش بشینه
من هنوز روزا میگیرم وگرنه بالا میاره
من تا ۳ ماهگی دیگه بعدش خود پسرم هروقت بلندش میکردم آروغ میزد
از چهارماهگی که غلت میزد دیگه نگرفتم
من از ۴ماهگی نگرفتم
من از ۴ ماهگی نگرفتم خودش میزد
من خیلی وقته نمیگیرم دیگه مگه اینکه بخواد بخوابه آروغ داشته باشه بگیرم
مگه میگیری هنوز
تا وقتی غلت بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.