۱۲ پاسخ

دختر من ریفلاکس پنهان داره هنوز آروغ نزنه خوابش بد میشه

همچنان اروغ میگیرم

آره.هنوز میگیرم.رفلاکس داره.وقتی خوابه بیدارش نمیکنم

ن نمیگیرم

تا ۶ ماهگی رفلاکس داشت، الانم شیر میدم دو سه دیقه میشونمش رو پام که خودش اروغ بزنه

تا پایان ۵ گرفتم
الانم رفلاکس داره اما برعکس اروغ گرفتنی بالا میاره منم نمیگیرم

من تا ۴ماهگی

از خیلی وقته نمیگیرم

نه دیگ از سه ماهگی خودش میزد

من تا 6ماه گرفتم چون رفلاکس داشت

من هیچوقت آروغ نگرفتم فقط اوایل نوزادیش

پسرمن ازون اول واسه خودش میزد

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۱ سالگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان عسلچه🍭🍯🍫 مامان عسلچه🍭🍯🍫 ۱۳ ماهگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان یسنا❤😘 مامان یسنا❤😘 ۱ سالگی