نه دیگه خودش میزنه
ن دیگ داشنه باشه خودش میزنه
خودش میزنه منم میگیرم
من فقط تا دوماه
من تو خواب بلندش نمیکنم البته ک چندبار بلند کردم نزد
والا من بچم از هفت ماهگیش دیگه نیازی به آروغ گرفتن نداره
من فعلا وقتایی ک بیداره میگیرم
نکنه اونقسمتی کواکسن زده روفشار میدی چبد شده
دختر من اول تا حالا اروغ نمیزد هرموقع خودش عشقش میکشید
من هنوزم میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.