۱۰ پاسخ

نه دیگه خودش میزنه

ن دیگ داشنه باشه خودش میزنه

خودش میزنه منم میگیرم

من فقط تا دوماه

من تو خواب بلندش نمیکنم البته ک چندبار بلند کردم نزد

والا من بچم از هفت ماهگیش دیگه نیازی به آروغ گرفتن نداره

من فعلا وقتایی ک بیداره میگیرم

نکنه اون‌قسمتی ک‌واکسن‌ زده رو‌فشار میدی چ‌بد شده

دختر من اول تا حالا اروغ نمیزد هرموقع خودش عشقش میکشید

من هنوزم میگیرم

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی