شماهنوز آروغ کوچولوهاتونو میگیرین؟؟

۶ پاسخ

بله میگیرم

نه دیگه خودش میزنه

من بعد از شیرش میذارم بشینه رو پام خودش میزنه تو خوابم به پهلو میخوابونم پستونک دهنش نباشه خودش میزنه پستونک باشه بیدار میشه میزنه

من دیگ از دو ماهگی نگرفتم، الان بچم مستقل شده، شیرمیخوره، خودش میزنه😂

نه دیگه

بله حتما بگیرید

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی