دخترا هنوز آروغ بچهاتونو میگیرین؟

۱۰ پاسخ

نه دیگه نیازی نیست

ن بابااا

7 ماهش آره
وگرنه بالا میاره

اره عزیزم

اره عزیزم

من تا ۴ ماه و نیم که کولیکش خوب شد آره بعد اون نه

نه بابا خودشون دیگه آروغ میزنن

اره‌ من‌ میگیرم

تو خواب که اصلا
بیداری یه کم سرپا نگهش میدارم اگر زد که هیچی
نزدم دیگه اذیتش نمیکنم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان لیام🥹🩵 مامان لیام🥹🩵 ۱ سالگی
مامان الوین 🤍👶🏻 مامان الوین 🤍👶🏻 ۱۰ ماهگی