من از ۷ ۸ ماهگی شبا رو شل کردم
روزا خودش میزنه
من میخوام بگیرم نمیزنه میزارمش زمین میفته رو شکم میزنه
من یه ماهم بیشتره نمیگیرم
نه میزنه خودش
بله من میگیرم ولی شبا نه زیاد
شیر خودمو میزنه سریع خودش ولی شیرخشک دیرتر سعی میکنم بگیرم خودم
نه دگ
همیشه نه دیگه خودش میزنه
من که میگیرم چون نگیرم یهو میاره بالا قبلا رفلاکس داشت خوب شده اما نمیدونم چرا بعد شیر آروغ نگیرم بالا میاره
تا هفت ماهگی بگیر بعدش کمکم چون بیشتر نشسته هست خودش میزنه اروغشو
نع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.