۸ پاسخ

نه من از چهارماهگی کلا نگرفتم خودش میزنه🤣

تا اخر ۵ماه مهمه خودت بگیری برای معده بچه خوبه بعدا مشکل دار نمیشه ولی ۶ تو روز بعد شیر بلندش کن کمی بهش شیب بده تو بغلت اروع میده یا با غلت زدن اینا اروغ میده اما شب نیازی نیست فقط بلندس کن یه کم صاف بشه بعدش بزار بخوابه

من که دیگه نمی‌گیرم ...خودش بعد غذا و شیر آروغ میزنه

نه من پنج دقیقه بغلم شیب دار نگهش میدارم

من از اوایل ۴ ماهگی دیگه آروغ نگرفتم بعده شیر بلندش میکنم خودش میزنه تو خوابم فقط حالت شیب‌دار چند دقیقه نگهش میدارم همین

نه از چهارماهگی به بعد دیگه نگرفتم نیاز نیست دیگه

مگه ۶ ماهه دیگه آروغ گرفتن میخواد؟
چه برسه به تو خواب

من از ۴ ماهگی تو خواب نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان 💝مرسانا
💗💞 مامان 💝مرسانا 💗💞 ۱۶ ماهگی
مامان لیام🥹🩵 مامان لیام🥹🩵 ۱ سالگی