خانما شما هنوزم ِآروغ میگیرین؟؟

۱۵ پاسخ

من نمیگیرم هرسری گرفتم نزده چندماه دیگه اروغشو نمیگیرم خودش خود ب خود میزنه

تا شیرش میدم‌میذارم زمین خودش کپ میفته آروغ میزنه

اره

من هنوزم آروغ میگیرم نگیرم بالا میاره

میگیرم وگرنه بالا میاره
هرازگاهی موقع آروغ زدنم به ثانیه نمیکشه بالمیاره

اره ...

من اگه نگیرم هر چی شیر خورده میاره بالا

خودش میزنه

آره میگیرم

تو این سن بچه خودشک میندازه روشکم خولش آروق میزنه دیگه

وقتی بیداره میگیرم وقتی خوابه به پهلو میذارم

آره من میگیرم چون خیلی بالامیاره😐

نه خخخخ من اول هاهم یکی درمیون میگرفتم

اره من میگیرم

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی