۱۶ پاسخ

نه به پهلو میزارم بخوابه

نه ازخواب بیدارمیشن

من از سه ماهگی دیگ اروغ نگرفتم

منم نمیکیرم وقتی خوابه

بله من میگیرم بیدارم نمیشه

من اروغشو میگیرم چون بیدار میشه از خواب یا بالا میاره بدتر خوابش بهم میریزه

نه بیدار میشه بچه 😬

اره چون رفلاکس داره بچم

من تو روزم نمیگیرم یکم صاف نگهش میدارم یه وقتایی میزنه ت خوابم اصلا نمیگیرم چون خوابش خیلی مهم تره

دختر من از دو ماهگی آروغ نمیزنه🤦🏻‍♂️

من نمیگرفتم چون خوابش می‌پرید و بدخواب میشد

همین میزارم سر دوشم چند دقیقه بمونه کافیه

گاهی اگه خوابم بیاد نه😅

نه متاسفانه

نه باو خابش به هم میریزه
الان دیگه نیازی نیس همون اولا مهم بود

نه...

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی