تا چند ماهگی آروغ میگیرین

۸ پاسخ

میگن ۶ ماه
اما از ۴ ماهگی به بعد خیلی راحت شده برام سریع رو شونم اروغ میزنه

خودش میزنه دیگه

من تا سه ماهگی میگرفتم فک کنم اصلا یادم نیس چطور شد ک دیگه نگرفتم😂😅

تا ۵ گرفتم من

از ۴ به بعد نگرفتم

وقتی غلت بزنن خودشون آروغ میزنن

اره دختر منم خودش آروغ میزنه

من دیگ نمیگیرم خودش میزنه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا ۱۴ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی