تا چند ماهگی لازمه آروغ بگیریم؟

۶ پاسخ

دختر من از دوماهگی دیگ نزد

از وفتی برعکس شد خودش میزنه دیگ دخترم

اگه رفلاکس نباشه میشه بعدش بزاری بخوابن؟

وای اگه این اروغ نبود چی میشد اینو از من بپرس که بخاطر رفلاکس هر دفعه ۲۰ دیقه نگه میدارمش

تا موقعی ک خودش بتونه بشینه

۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی