سلام عزیزم
سوال خیلی خوبی پرسیدی
من رفتم پیش پزشک کارن جون گفت تا دوسالگی باید بچه حتما اروغ بزنه
شما تا موقعی که نینی جونت بشینه اروغشو بگیر
موقعی هم که نینی جونت تونست بشینه خودش اروغ میزنه 🙃🤍
پسر من الان شیر بخوره بلندش کنم خودش میزنه
دکتربه من گفت ۳ماه الی ۴ماه
من تا 4 ماهگی گرفتم
تا وقتی خودش نشست
۶ ماه فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.