پسرم از وقتی دستاشو کشف کرده میذاره دهنش این خودش آروغه . یه وقتا هم خووش آروغ میزنه سرپا بمونه بعد شیر .
تا ۶ یا ۸ ماهگی
تا وقتی بتونه بچه بشینه
دختر من ۳ ماهش تموم شده من دیگه نمیگیرم خودش میزنه
دکتر دختر من گف بعد سه ماهگی چن دیقه سرپا بگیری کافیه اصراری نیس حتما آروغ بزنه
تا سینه خیز برن
من الان نمیگیرم خودش بعد شیر خوردن میزنه
تاوقتی بتونه بشینه فکرکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.