مامانا تا چند ماهگی باید آروغ بچه بگیریم

۴ پاسخ

‌من دخترم بعد شیر خوردن حتی اگر آروغش بگیرم همش درحال بالا اوردنه

معمولا تا شش ماهگی ولی من تا سه ماهگی گرفتم دیگه نگرفتم چون خودش آروغ میزنه

دختر منکه از اول خیلی خیلی دیر آروغ میزد وکم الانم که دیگه کلا نمیزنه ولی خداروشکر گریه ورفلاکس واینام نداره

من دیگ نمیگیرم تا روی پام مینشونمش خودش میزنه

سوال های مرتبط

مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین هفته هجدهم بارداری
مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی