۳ پاسخ

تا وقتی که غلت بزنه باید بگیری.کلا تا هرچی که بچه حرکت نمیکنه باید آروغ بگیری بعد که حرکت کنه دیگه خودش اروع میزنه نمیخواد بگیری.من تا ۴ ماهگیش میگرفتم بعد دیگه خودش غلت میزنه من نمیگیرم خودش میزنه

فک کنم تا 4 ماهگی

همین اروغ گرفتن دردسر شده

تا وقتی غلت بزنه خودش آروغ بزنه البته من الانم دیگه حساس نیستم که حتما آروغشا بگیرم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان جان دل💙🩵 مامان جان دل💙🩵 ۵ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری