خانما
تا چند ماهگی باید آروغ بچه رو بگیریم؟؟

۴ پاسخ

تا 6 الی8 که وقتی دیگه غذا بخوره خودش اروغ میزنه

من هنوزم میگیرم آروغشو

وقت نشستنش

تا هروقت که بتونه بشینه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان جان دل💙🩵 مامان جان دل💙🩵 ۵ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی