تا چند ماهگی باید آروغ بچه رو بگیریم؟

۵ پاسخ

من از یک ماهگی وقتی خوابه نمیگیرم از دوماهگی هم دیگه اروغ گرفتنشون سخت نیست کافی بلندش کنی خودش اروغ میزنه

شنيدم تا ٦ ماه

من وقتی دخترم ۷ ماهش بود بستری شده بود پرستاره گفت تا ۸ ۹ ماهگی باید بگیرید ولی من از ۵ ماهگی برا دخترم دیگه نمیگرفتم

۴ ماه

تا وقتی غلت میزنه

سوال های مرتبط

مامان جان دل💙🩵 مامان جان دل💙🩵 ۵ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری