عزیزان تا چند ماهگی باید آروغ بچه رو بگیریم؟

۹ پاسخ

من همچنان میگیرم گاهیم خودش غلت میزنه ،آروغ میزنه

من تا ۲ ماهگی گرفتم

اوفففف هنوز اول راهیببب

تا ۴۰ روز دکتر کارن گفت بگیر بعد از اون سر معدش شل میشه

حالا اول راهی🫠

وای خداروشکر من فک میکردم تا وقتی شیر خوارن باید اروق بگیرم😆

پدرم در میومد دوتا رو باید میگرفتم اروغ بزنن واییی خیلی سخت بود خداروشکر گذشت

تا ۵_۶ماهگی که بتونه بشینه غلت بزنه

وااای نمیزنه😑😑🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان جان دل💙🩵 مامان جان دل💙🩵 ۵ ماهگی
مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین هفته هجدهم بارداری
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی