من یکماه👨🏻🦯 اونم اگه با شیر میخوابید اصلا نمیگرفتم.
تا وقتی خودش بتونه بچرخه عیب ندارع دیگه
تا وفتی ک بشینه
شما باید تا ده دقیقه نگه دارین .. تو گوگل زدم یکی میگه تا ۴،۵ ماه یکی هم میگه تا ۶ ماه
سوال منم هست برای من اینقدر دیر آروغ میزنه ۵ دقیقه بغلش میکنم میزارم زمین بعضی وقتها اصلا نمیزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.