۵ پاسخ

من یکماه👨🏻‍🦯 اونم اگه با شیر می‌خوابید اصلا نمیگرفتم.

تا وقتی خودش بتونه بچرخه عیب ندارع دیگه

تا وفتی ک بشینه

شما باید تا ده دقیقه نگه دارین .. تو گوگل زدم یکی میگه تا ۴،۵ ماه یکی هم میگه تا ۶ ماه

سوال منم هست برای من اینقدر دیر آروغ میزنه ۵ دقیقه بغلش میکنم میزارم زمین بعضی وقتها اصلا نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان جان دل💙🩵 مامان جان دل💙🩵 ۵ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری