تا چند ماهگی باید آروغ بگیریم؟🥲

۸ پاسخ

تا وقتی بشینه

تا وقتی بشینه باید بگیریم

تا وقتی ک بشینه گناه داره من الانم آروغشو میگیرم

من روزا حتما میگیرم شبا نمیگیرم کلا

من از واکسن دوماهگی دیگه نگرفتم واکسنش خیلی اذیت کرد نمتونستم بغلش کن تو گهوارش میدادم جند روز دیگه عاد کرد نگرفتم

من الان نمیگیرم

تا وقتی‌بشینه

من تا ۳ ماه گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان هستی مامان هستی ۱۰ ماهگی
مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین هفته هجدهم بارداری