تا وقتی بشینه
تا وقتی بشینه باید بگیریم
تا وقتی ک بشینه گناه داره من الانم آروغشو میگیرم
من روزا حتما میگیرم شبا نمیگیرم کلا
من از واکسن دوماهگی دیگه نگرفتم واکسنش خیلی اذیت کرد نمتونستم بغلش کن تو گهوارش میدادم جند روز دیگه عاد کرد نگرفتم
من الان نمیگیرم
تا وقتیبشینه
من تا ۳ ماه گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.