۷ پاسخ

تا وقتی بتونه بشینه

معمولا تا ۶ ماهگی مگر اینکه رفلاکسی باشه و تا اون موقع رفلاکسش خوب نشه

اولاش خیلی سخت بود آروغ گرفتن برام، ولی یکم که بگذره عادت میکنه زودی میزنه

من یه ماه میشه دیگ اروغ نمیگیرم

معمولا تا ۶ ماهگی

تا ۶ماه یا بیشتر .تاوقتی که خودش بتونه آروغ بزنه

برای منم سواله

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین هفته هجدهم بارداری
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی