مامانا تا چند ماهگی باید آروغ بچه ها رو بگیریم ؟

۴ پاسخ

من دخترم دیگه غلت میتونه بخوره نمیگیرم دیگه

تا چهارماه بگیر
بعد چهار ماه تا ۶ ماه یه گاهی بگیر
بعدم دیگه خودشون کاره خودشونا بلدن😁

تا وقتی بشینه

دیگه کم کم خودشون میزنن 4 ماه بعد

سوال های مرتبط

مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین هفته هجدهم بارداری
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی